niedziela, 25 grudnia 2011

138. Thomson i obrazki


   
(c) Zuzia <3
Cześć!
Jak tam święta? U mnie dobrze, co prawda komputera nie dostałam, ale zamierzam go dostać na urodziny, które mam na początku stycznia! Na razie przybyła mi cieplutka kołdra, pościel, piżama, 2 swetry, grube rajstopki oraz legginsy, kasa i słodycze of cors. Jeszcze mam trzy ciocie, więc się zobaczy. No to Wesołego Jajka wszystkim! <3

THOMSON

 
Zakochańce <3

 
Dzielny ojciec.

 
Lexi się myje w kałuży, hahah.

 
Nie wiem o co chodzi, ale ona tak po schodach łazi.

 
Mmmmm <3

 
Lexi zajęła miejsce Effie, i ta spała na kanapie w salonie.

 
Rodzimy, wiecie, że znów MKSF.

 
Marina <3

 
Do taty, pies przyszedł i obserwował o.o

 
Marianna <3 Ja nie wiem co robię, nie jem sernika, żadnych hacków/kodów i bliźniaki mam ciągle, pewnie nie uwierzycie. 

 
Tatuś z Marianną, a mama coś tam z psem się bawi.

 
Luflee fotograf. Tylko szlachta ma lity od Jeffreya Cambella w simsach.

 
Marinka to ta ciemna <3

 
Jasna to Marianna <3

 
Effie <33

 
<33

 
Mamka i Mariannka <3

 
Oczywiście z mężem, nie myślcie sobie. Grzywka jej się zawinęła, wiatr!

OBRAZKI

 
 

INFORMACJA
FACEBOOK TU
MASZ PYTANIE, TO TUTAJ

WSZYSTKIE PREZENTY SĄ TUTAJ
I bardzo za nie dziękuję <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »