środa, 28 grudnia 2011

139. Photos


 
(c) moja zdolna eveciarka <3 

Siemka.
Święta, święta i po świętach. Z Mati i Jagufą zamierzamy wybrać się pksem do Poznania, my i nasze  zacne plany. Wyprzedaże się zaczęły no co? Tylko muszę podbić legitkę, a mi się nie chce do szkoły iść w tym zimnie, po jakieś gówno, pfififi. No jak spędzacie sylwestra? Ja prawdopodobnie idę na nocowanie u Ani z innymi dziewczynami. Ma wolną chatę, tyrurururru. 
  

PHOTOS

 
To jest Alicia, chyba zostanie moją tap madl mojej kolekcji galaxy.

 
Buzi z żonatym Alanem, a w oddali jego córka stoi.

 
Cola jej chyba nie smakuje.

 
Awrrr, z Donem!

 
Myju, myju! 

 
Alicia kupiła sobie pieska Ludwika.

 
Kasy nie ukradł, ale gdzie on się paczy? CO ON PACZY!

 
Awrrrr <3 With Alan.

 
Mrrrrrr <3

 
Alan zerwał ze swoją żoną Marisą.

  
Mmmmmm <3

 
Mam kryształek!

 
Kuchareczka <3 

 
Rzygóweczka, hmmmm?

 
 
Mdłości <3

 
Czy ja jestem w ciąży? Sprawdzę mleko, hahahaha.

 
Pobudka!

 
Uppsssss.

 
Się chłopak ucieszył.

 
Kolacja <3

 
 
Oczywiście się zgodziła!

 
Rankiem już ślub!

 
Karmimy <3

 
Damon Apple, sama bym chciała wiedzieć.

 
Dzidziuś <3

 
Ałaaaaaaaaa!

 
Łatefak nie ma czapeczki! :< Ale słodziutko <33

 
Franky <33
  

INFROMACJA

Wszelkie pytanie, tutaj.

I oczywiście fanpageyk na facebooczku, tu.
xoxo

2 komentarze:

Szablon wykonany przez Tyler
« »