wtorek, 10 stycznia 2012

142. Apple


 

Wszyscy chcieli notkę to macie, ale i tak nie mam czasu. Ostatnie dni spędziłam bardzo miło, piętnaste urodzinki w sobotę, tzn. nie wyprawiałam poszłam do Mati /to dziewczyna, tak/ a tam czarne frugo z przyklejoną, zapaloną świeczką, hahaha i zawiązane wielką, fioletową kokardą. Później do Jagódki, i dostałam od niej też prezencik. Niedziela na chdku WOŚP, wrzuciłam złotówkę i mam serduszko, Mati dała aż trzy grosze i na dodatek moje, spoko. No i grali i śpiewali i takie różne, później wracając zwiałyśmy pięć metrów dalej Jagódce a ta się obraziła, wtf.

APPLE

 
Halo Taxi? Żule w taxiiii, sezamkiiiii!

 
Adoptowali Ptysia!

 
Czapa i krótki rękaw, a ona w zimowej kurtce. Hell yeah.

 
 
Z mamusią.

 
Śnieg!

 
Wziuuuuuuuuuuuuuu.

 
Cola, chipsy i karuzela tak się kończą, ale na dywan?

 
 
Niebieski, łaaaaał!

 
A Ptysiuuuu <3

 
 
Brunetka.

 
Ta wkurwiona, bo go z roboty wyrzucili a ten płacze, hahaha.

 
Na obiad były ziemniaki, o takie!

 
Tulimy.

 
- ...i on mówi, że ZIEMNIAKI!
- Że co?
/by Zuzia/

 
Boże, daj mi te ziemniaki!

 
Stylizacja.

 
Gilu giluuuu :D Czemu mi się to skojarzyło z gilem? :D

 
A kuku.

 
Urodziny.

 
W blondzie jej brzydko.

 
Rzygóweczki.

 
I rach i ciach, i rach i ciach.

 
Słodko.

 
łatefak?

 
Brzuchol.

 
Przypomniał mi się kinect u Ani w sylwestra, moje łydkiiiii.

 
A ta ciągle wali (ala nie wali mu pałyyyyyyyy) takie zaciesze, Lexi face.

 
Brzucholino.

 
No i jak ja ugotuję te ZIEMNIAKI?!

 
Tylko Katy Apple potrafi przewrócić w powietrzu naleśnik.

 
Rodzi, mistrz drugiego planu "No i kupiłem te ZIEMNIAKI...".

 
Bentley <3333

 
Tulimy!

 
Fak Jea.

 
Niu imidż Alexis.

 
Awrr <3


KONKURS

Jeżeli chcesz się jeszcze zgłosić do konkursu, możesz to zrobić wysyłając pracę do 13 stycznia!

 
Lista zgłoszonych blogów:

simuniverse - BRAK PRACY
smile-sims - PRACA ODDANA

rainbow-sims - PRACA ODDANA
dreamteamsims - PRACA ODDANA

atypical-sims - PRACA ODDANA
milkysims - PRACA ODDANA
sim-phics - PRACA ODDANA
bellasims - PRACA ODDANA
blog-sims - BRAK PRACYthe-sims2-itp - BRAK PRACY
imaginary-sims3 - BRAK PRACY
Ci, którzy nie oddali niech oddają do 13 stycznia, inaczej zostaną zdyskwalikowani. Tak przedłużyłyśmy czas o trzy dni.

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »