wtorek, 17 stycznia 2012

143. Simki do pobrania


    
(c) Inssy <3

Cześć, jak tam? Macie ferie? Ja dopiero od 13 lutego, ale może do tego czasu spadnie znaczna ilość śniegu. U mnie nic ciekawego, przeglądam lookbooka i jak widzę tych zajebiście ubranych ludźmi mam ochotę rzucić się pod pociąg, może jak będę mieć własną kasę, luźniejszy tydzień więc piszę, króciutką notkę. Co byście chcieli w następnej? A! I jeszcze ktoś zapyta kiedy nowa notka to mu przyjebie w twarz normalnie, nie wiecie nawet jakie to wkurwiające, grgrgr. Po drugie ja nigdy sama nie wiem, że napiszę. Jeszcze godzinę temu o to zapyta odpowiedziałam "nie wiem". No to więc, przejdźmy do punktu kulminacyjnego notki, że się tak wyrażę.

SIMKI
W warsztacie wyszły ładniejsze, szczególnie blondynka dziwnie się prezentuje, ale dobra.

 

 

Nie wiem czy dobrze zalinkowałam, bo debil oczywiście nie podpisał, która to która.
xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »