piątek, 2 marca 2012

150. Ubrania do The Sims 3


 
(c)Zuziołek <3

Cześć wszystkim! 
Zaczynając zrobię kolejny wykład. Mówiłam, że nie życzę sobie pytań o treści: "Kiedy będzie nowa notka?", ponieważ trudno mi jest odpowiedzieć na to pytanie. Słyszałam też, że jestem okropna a mój blog nadaje się do czterech liter, bo nie piszę często notek. Polecam tym cwaniaczkom założyć bloga o pisać systematycznie a jak wam się nie podoba, to CTRL+W. Ja miałam ferie i we ferie nie pisałam, ale mam takie okresy, kiedy codziennie siedzę na blogach simowych, gram w simsy i ogólnie wszystko a mam też czas, kiedy przez kilka tygodni nawet na blog nie wchodzę, i teraz był ten drugi okres, był nawet chyba jest. Kolejną sprawą, jest fakt mojej kłótni z Ewką (czyt. Fallen). Nikomu nic do tej sprawy nie jest i nie zamierzam nic o tym mówić, a osoba, która podszywa się pod Ewkę na odpowie jest genialna, prawie uwierzyłam! Buziak! 10 sekund temu pogodziłam się z Ewcią, także jest dobrze. W szkole jak szkole, jak zwykłe brakuje mi zawsze pół punkta, albo punkt do wyższej oceny, z matematyki, biologi, niemieckiego do piątki w ostatnim czasie! Wrrrr! No ogólem dzisiaj seansik Kac Vegas po raz ęty na tefałenie + seriale, omnomnom. Czerwone frugo, popcorn, miałam princessę kokosową ale zjadłam, bo mnie babcia wkurzyła hahaha. Mejbi chińczyk łyf Zuziołek and szoping on allegro łyf Marcinówna, hahahahaha. Zabije mnie ona <3

DOWNLOADS, THE SIMS 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+ INFORMACJE

 > Informacja o naszym konkursie pojawiła się w pierwszym wydaniu gazetki blogowej COLUMBO.
> Zapraszam na oficjalny fanpage bloga NA facebooku.
> Wszelkie pytanie kierujcie na ODPOWIE
> Wyniki konkursu wkrótce! 
xoxo

2 komentarze:

Szablon wykonany przez Tyler
« »