poniedziałek, 19 marca 2012

151. Warsztat - Krok po kroku + WYNIKI


 
(c)Insyy <33

Siemcia!
Wiem znów zamulam, ale w sumie nie mam czasu i nie chce mi się tu już pisać, w simsy nie pamiętam kiedy ostatnio grałam + zjebały mi się, tzn. mam za mało miejsca na dysku a nie mam co usuwać, także nie wiem kiedy będzie jakaś rodzinka. 
U mnie normalnie, po staremu, w szkole jak w szkole mnóstwo sprawdzian, dnia bez nauki nie ma, nie ogarniam już, dzisiaj nie poszłam do szkoły, bo wczoraj cały dzień umierałam, nie mam pojęcia co mi było. Teraz mi się kręci w głowie jak wstanę i gardło boli, ale jest ok. 
Nakurwiam nowy serial, The Secret Circle, w 2 dni obejrzałam 14 odcinków <ok>, zostały jeszcze dwa i będę na bieżąco, oh ta mania serialowa. 
  

WARSZTAT/BODY SHOP - KROK PO KROKU


 
Tak wygląda Warsztat po otwarciu. 

 
Na pierwszy ogień idzie tworzenie simów.

 
Wybieramy "Twórz lub klonuj Simów".

  
Otwiera nam się skrzynia simów.

 
Naciskamy Plus, jeżeli chcemy zrobić nowego Sima.

 
Po lewej stronie i u góry mamy narzędzia dzięki którym tworzymy simów, jest ich więcej niż w trybie tworzenia simów grze.

 
Tak już wygląda moja simka, bo zrobieniu. 

 
Kiedy mamy już całego gotowego sima, naciskamy na ptaszka.

 
Simka pojawiła się w skrzyni simów.

 
Jeżeli chcemy ją komuś udostępnić, dać do pobrania, czy zapisać sobie w razie reinstalacji simsów, naciskamy na tą ikonkę.

 
Uzupełniamy opis.

 
Simka została zapisana na pulpicie, stamtąd wystarczy dać ją do zaplikowania na stronie typu mediafire.

 
Teraz zajmiemy się tworzeniem elementów czyli np. ubrań.

 
Rozpoczynamy nowy projekt.

 
Ja pokażę wam tworzenie ubrań.

 
Wybieramy sobie ubranie do przeróbki, albo mesh kiedy chcemy zrobić własne ubranie. Meshe można pobrać z wielu stron. Dla ułatwienia pokażę wam jak przerobić ciuch.

 
Po wybraniu ubrania, wciskamy tą ikonkę.

 
Wpisujemy dowolną nazwę.

 
Teraz nasz warsztat wygląda tak. Otwieramy dowolny program graficzny, i szukamy naszego projektu. Zapisany jest on w Moich Dokumentach>EA Games>The Sims 2>Projects>/W moim przypadku/Projekt1.

 
Zazwyczaj do wyboru są 3 typy plików, chociaż może być ich więcej lub mniej.

 
Kolorowy odpowiada jak sama nazwa wskazuje za zmianę kolorów, wzorów itp.

 
Czarno-biały jest do kształtów, możemy skracać lub wydłużać ubranie. Jeżeli zamalujemy część ubrania na czarno to skróci się.

 
Szary jest odpowiedzialny za faktury. Jeżeli np. pomalujemy go w serduszka, ubranie będzie wypukłe w serca.

Jeżeli coś zmienimy w którymś z ubrań, zapisujemy pod tą samą nazwą w tym samym miejscu, prościej jest wcisnąć CTRL+S.


Wtedy odświeżamy nasz projekt w warsztacie wciskając tą ikonkę.

Mój gotowy projekt, po kilku przeróbkach:
  

Potem wciskamy IMPORTUJ DO GRY. I cieszymy się ubraniem. 
  

WYNIKI KONKURSU
I MIEJSCE - atypical-sims
312/320 punktów według naszej oceny + 8 punktów z ukrytej ankiety, łącznie 320/320!
BRAWO!

II MIEJSCE - bellasims
278/320 punktów według naszej oceny + 2 punkty z ukrytej ankiety, łącznie 280/320!
BRAWO!

III MIEJSCE - dreamteamsims
250/320 punktów według naszej oceny!
BRAWO!

WYRÓŻNIENIE - wonderful-sims
245,5/320 punktów według naszej oceny + 3 punkty z ukrytej ankiety, łącznie 248,5/320!
BRAWO!

POZOSTALI
blog-sims 
245,5 punktów według naszej oceny + 2 punkty z ukrytej ankiety, łącznie 247,5/320!

sim-phics
143 punkty według naszej oceny + 2 punkty z ukrytej ankiety, łącznie 145/320!

No i niestety 2 blogi nie oddały pracy na 3 etap, więc były zdyskwalikowani.

NAGRODY W NASTĘPNEJ NOTCE!
  
xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »