niedziela, 1 kwietnia 2012

152. Prima Aprillis, grafika


   
(c) inssy <3
Witam słodziaków! Ale jestem zajebista, nabrałam Was! Hahahahaha, to taki psikus prima aprillisowy! Nie mniej dobry niż smsy do znajomych o treści, że bateria mi pada i muszą zadzwonić do mnie pilnie, podaję numer, dzwonią a w słuchawce słyszą "Dodzwoniłeś się do Radia Maryja", hahahahahaha! Nie ma to jak podać numer do radia, haha! No co, wystarczyło wstawić zdjęcie na blog i wszystkich nabrałam! Planowałam to od 3 lat, ale zawsze zapominałam. W końcu się udało!
W simsy nie gram, pół gb na dysku C - iście zajebiście. Najśmieszniejsze jest to, że nic tam nie zapisuje, albo zapisze i przeniosę, no ale. Myślę nad sformatowaniem komputera, ale z usunięciem savów z gry, trochę mi szkoda tych rodzinek, no ale kilka lat je mam, to staje się nudne! Downloady zatrzymam oczywiście, tylko nie wiem jak to będzie z domami/simami więc najpierw wypróbuję to zanim usunę. Piszę tak bez ładu i składu, mam nadzieję, że rozumiecie. 

OBRAZKI

 
 
 

(c) sesje - atypicalsimsmoonsimssim-studio

To tyle, bywajcie!
xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »