środa, 6 lipca 2011

115. Jak wgrać dodatki z internetu do The Sims 3?

  
zdjęcia by vanilia
kredytujesz
zrobiłam za duży i musiałam zmniejszyć :c

WITAM.
To znowu ja, Klaudia wasza. Jak obiecałam i dziś zaprezentuję nową notkę, moje żabki <3 No nie wszyscy są żabkami, ale mniejsza z tym. Dowiedzieli by się jakby czytali, trzeba czytać. Może dziś streszczę moje życie od maja? No więc paska nie było, średnia 4.4 i tak się cieszę, nasza klasa miała najlepszą średnią w całym gimnazjum, haha. Masakra, najgorsze zachowanie i najlepsze wyniki, fuck yeah. Wszyscy nauczyciele się skarżą, że ciągle gadamy. Ale trzeba mówić, rozmawiać, prawda? 19 czerwca byłam w Poznaniu, Malta. Jak chcę znów na zakupy, ajjjć! Kupiłam sobie: czerwone i różowe spodenki z Bershki (70zł&60zł), beżowe spodenki z Tally Weijl(60zł), miętową narzutkę z H&M (20zł), niebieściutką sukienkę z Tally Weijl(60zł), liliowy kombinezonik z NY (40ZŁ), miętową koszulkę z NY (40zł), koralowe wayfarery z Tally Weijl (15zł), 2 pasiaki z Pepco u mnie w mieście (13zł). Ogólnie prawie wszystko z wyprzedaży, więc tanio. Ja chcę jeszcze multum sukienek i spódniczek, aa! I wszystkiego! Na wakacje jadę w Karpaty, ja nie chcę. Będę się nudzić, wiem to. Z rodzicami, bez żadnych moich znajomych, aa! Ale co zrobisz jak wszystko zapłacili :/ Wgl. jest tam gdzieś w pobliżu jakieś duże miasto, bo ja chce na zakupy, żeby była galeria handlowa, no wiecie. Ja chcę jeszcze do H&M, fuck mierzyłam koszulkę z Nirvaną i nie kupiłam, ja mam jakiś dar przepowiadania przyszłości, dzień wcześniej myślę, że w h&m będzie koszulka z nirvaną i będę chcieć i pewnie nie kupię, wtf? I tak było a nie wiedziałam, że tam będzie koszulka nirvany! Wróżka Luflee. 
Może przestanę bredzić i przejdę do notki. Dziś drobna instrukcja do simsów 3. Otóż niektórzy nie wiedzą a że jestem bardzo miła i pomocna (wiem, kochacie mnie :D) to postanowiłam nieco im pomóc.

  

JAK WGRAĆ POBRANE DODATKI Z INTERNETU DO THE SIMS 3.
Chodzi o ubrania, fryzury, meble itp.

JAK WGRAĆ PLIKI .PACKAGES?
1. Na początku musimy pobrać z internetu plik Resource.cfg - POBIERZ.
2. Następnie musimy rozpakować go, klikając na niego PPM>WYPAKUJ TUTAJ.
3. Teraz musimy przenieść plik do folderu, gdzie są zainstalowane simsy (DOMYŚLNIE: C\Program Files\Electronic Arts\The Sims 3\).
4. Teraz, w miejscu do którego dotarliśmy tworzymy folder o nazwie "Mods", a w nim folder o nazwie "Packages". Nazwę piszemy bez cudzysłowu. 
5. Wszystkie dodatki typu packages wypakowujemy do stworzonego przez nas folderu "Packages".

U niektórych folder Mods/Packages, działa tylko wtedy kiedy jest w Moich Dokumentach. Jeżeli pliki packages nie pojawiają się w simsach, musicie spróbować pobrać plik d3dx9_31.dll - POBIERZ. Wrzucacie go do folderu Game/Bin w podstawie i w każdym dodatku i akcesoriach. Tak się robi, kiedy nie mamy zaktualizowanej podstawy do patcha 1.12.70 i dalej. 

JAK WGRAĆ PLIKI SIMS3PACK?
1. Tym razem sprawa jest dużo prostsza. Wchodzimy w miejsce gdzie mamy zainstalowane simsy (DOCELOWO: C\Program Files\Electronic Arts\The Sims 3\).
2. Tam tworzymy folder o nazwie "Downloads". Nazwę piszemy bez cudzysłowu.
3. Wszystkie dodatki typu sims3pack wrzucamy do naszego folderu "Downloads".
4. Włączamy okienko startu The Sims 3.
5. Tam wchodzimy w zakładkę "Pobrane". I widzimy nasze dodatki, które wgrywamy klikając "Instaluj". 


  
_____________________________
"Lepiej spłonąć niż się wypalić. "
- Kurt Cobain ♥

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »