poniedziałek, 13 kwietnia 2009

31. Coś na poprawienie humoru - Śmiezne i mniej śmieszne zdjęcia.

Helloł ;>>>
Pewnie 99% z was chce mnie zabić, ale liczę się z tym. Przepraszam, że odwołany konkurs, tak się staraliście, zrobiliście simki i w ogóle. Może podam przyczynę odwołania konkursu ? A więc mam taki głupi, bezprzewodowy internet co na miesiąc mogę wykorzystać 1GB danych, a jak przekroczę limit to internet wolno chodzi, a ja przekroczę 1GB w kilka dni ;/ I jak otwieram jakieś zdjęcia to otworzą się do jakiegoś momentu i stoją i nie chcą się otwierać, odświeżam stronę i zawsze to samo. Myślałam nad tą notką przed pójściem spać, jak myślałam miałam łzy w oczach jak za każdym razem... Niedługo przyjdzie czas pożegnania, wyjdzie TS3 i większość kupi, jak dla mnie to wielkie gówno, które ma same minusy : Grasz jedną rodzinką, wchodzisz do drugiej a tu połowy rodziny nie ma, Kręcisz simowy serial robisz duble itp, i za chwile w innym ujęciu simka już ma dużo zmarszczek i co tak szybko się w filmie postarzała ?, szybsze ładowanie, pewnie dziwicie się czemu minus, bo wtedy będzie mniej interakcji ;/ a jak ktoś ma słaby komp tak czy siak będzie wolno się ładować, simowie wyglądają jak z plasteliny a do tego takiego sima można zrobić w AP i to bardzo łatwo, więc możecie się natrafić na jakieś podróby w AP. A tak w ogóle jak święta ? U mnie bardzo dobrze, dostałam dwie zajebiste bluzki, masę słodyczy i kasę ^^ Ale i tak jeszcze dzisiaj do cioci a od niej zawsze coś zajebistego dostaję ;d haha :P Ja dziś na dwór nie wychodzę bo mnie jeszcze ktoś obleje wodą! 

  

COŚ NA POPRAWIENIE HUMORU - ŚMIESZNE I MNIEJ ŚMIESZNE ZDJĘCIA.


   
- Wyginam śmiało ciało, wyginam śmiało ciało. Dla mnie to ! DUŻO ;<


  
- Ej, weźcie uważajcie gdzie wpychacie te swoje brudne rączki ! 

  
- No nie ! Wpadłam jej w ... krocze ! 

  
- A masz za swoje ! 

  
- Boże ! Jakie wariatki, nie przyznaję się do nich.

  
- Ale brudna ta klawiatura.

  
- AAA ! Ratunku ! Help ! Ja tonę ! ;<<< 

  
- Gdzie są moje okulary ? 

  
- To się nazywa akcja, nie tylko pożarowa...

  
- No nie, wszędzie te muchy ! 

  
- Boże ! Gdzie są te cholerne kluczyki ?


  
- Te mordoklejki...


  
- AAA ! To słońce...

  
- Haha ! Zaraz walnę tej starej zrzędzie !

  
- Chodź słodki ! 

  
- Patrzcie na mój śnieżnobiały uśmiech, to dzięki paście blenda-met ! 

  
- Fajny tyłek mała ;dd ! 

  
- A teraz ... ZOMBIE ! Buuu ! 

   
- Ten kryształek w końcu będzie mój !

  
- Może to prawda, że człowiek powstał od małp, ale sim ? 

  
- Kochanie, patrz ! Mam torebkę pani Zadeckiej, tylko... Gdzie ona się podziała ?
(To nie żaden hack ani nic, tak ręce złożyła jak by trzymała torebkę Zadeckiej)

Wiem, że to nie jest śmieszne, ale dupa. Mam ich wiele, wiele więcej i jeszcze śmieszniejszych, chcecie ? Piszcie w komentarzach, a może będą. A w następnej notce NG.

  

ZAMÓWIENIA

Karii : nagłówek avek o mnie tło
Hayley : nagłówek avek o mnie tło
Sory, że bardzo podobne ale jakoś takoś wyszło. Kto jest bystry zobaczy, że simki na nagłówkach występują na zdjęciach powyżej.

  

ZAKOŃCZENIE

Zero, Ziroł, Null zamówień. Avka wstawiać, odwdzięczę się tym samym, albo skomentuję. 

SUL SUL ;>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »