piątek, 26 czerwca 2009

42. Darmowy nagłówek ; Ubrania dla nastolatek x10


  
© - moje. 

Jak tam wakacje mijają? Bo u mnie kiepsko, raz pada raz nie ale chłodno jest 8/. Podobno teraz ma być ciepło, ale co później znowu zimno a ja chcę jechać nad Karczewnik rowerem, żeby popływać i opalać się. Jakoś w czwartek, piątek i sobotę śpię u kuzynki. W lipcu chyba jadę na Krym, na dwa tygodnie, jeeeeah! Tylko nie wiem czy na pewno, bo nie wiem czy tata dostanie urlop ale raczej tak. Jedziemy autem, i chyba będziemy w jakimś hotelu bo tam nie jest drogo bo nie chcę załatwiać się w jakiś wychodkach i czekać na ciepłą wodę a w hotelu wszystko jest. Jeszcze taka pani jest w ciąży, i powiedziała, że ona się tam zrzyga więc chce w hotelu, haha. Dobra koniec nawijania o sobie. 

Nowy szablon już niedługo, muszę zrobić tylko fotki i coś skubnę. Ostatnio dzięki Freak nauczyłam się nowego stylu, w tym stylu będzie nawet darmowy nagłówek dzisiaj, ale nie udał się najlepiej, z gwiazdami ładniej wyszły. Chciałam dać kolejny odcinek fotostory, ale kilka fotek mi brakuje i nie chce mi się czekać, aż simsy się włączą. Mogłam dać instrukcję ale też mi się nie chce czekać, aż się simsy włączą więc to będzie w kolejnej notce. Właśnie się zdziwiłam, że tyle napisałam i nie nadużywałam buźek! o_O. A na wszystkie pytania odpowiadam w specjalnej notce która jest w menu, pod nazwą FAQ - Zapytaj Luflee.

  
© - Psychickid

DARMOWY NAGŁÓWEK

  
Żeby powiększyć, kliknij na podgląd, pokaż obraz.
Nagłówek, jak nagłówek z simką trochę ciemny ale cóż taki styl. o_O. Jak dałam koloryzację i tekstury, blendy wyglądają dziwnie na złączeniach zdjęć, na takie niedopasowane ale dupa. Jak ktoś bierze to dawać kredyty. 

  
© - Psychickid
FABRYKA DOWNLOADÓW - UBRANIA DLA NASTOLATKI x10
Wiem, że niektórzy nie mają trójki i grają nadal w dwójkę, więc dla nich ubrania dla simek. Mam nadzieję, że się przydadzą, więc życzę miłego ściągania oraz grania.
Żeby zobaczyć większy obrazek wystarczy kliknąć na podgląd.

      
POBIERZ - POBIERZ - POBIERZ - 

      
POBIERZ - POBIERZ - POBIERZ -

      
POBIERZ - POBIERZ - POBIERZ

  
POBIERZ -

Podglądy ja zrobiłam więc nie kopiować, bo "zabiję" -.-

  
© - Psychickid
A teraz zapalmy świeczki, z powodu śmierci M.J
[*][*][*]

I ja się z wami żegnam, papa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »