sobota, 27 czerwca 2009

43.Jak odblokować większosć interakcji w grze?


      
© - moje

Jak ja szybko notki piszę! Aż, sama nie wierzę. W dzisiejszej notce będzie instrukcja jak odblokować większość interakcji w grze, zakochałam się w tym. Niesamowite triki dla filmowców. Ciągle pytacie kiedy nowy nagłówek, niedługo obiecuję. Jak włączyłam, i oglądałam fotki z simsów dwa to stwierdziłam, że wolę dwójkę taka jakas bardziej wyraźista, tyle dodatków i ubrań i fryzur! Chociaż w trójce też są nowe fajne opcje, wolałabym żeby w dwójce były fajne opcje z trójki i byłby gites majonez! 

  
© - Psychickid
JAK ODBLOKOWAĆ WIĘKSZOŚĆ INTERAKCJI W GRZE?
Świetny poradnik jeśli ktoś pisze fotostory lub kręci serial simowy.

1. Wchodzimy w Mój Komputer->Dysk Lokalny C->Program Files->EA GAMES->/Ostatni zainstalowany dodatek/->TSDATA->Res->Config->globalProps ale otwieramy go notatnikiem.
  
kliknij na podgląd, pokaż obrazek

2.Pomiędzy dwoma pierwszymi liniami wpisujemy ten tekst:
<AnyBoolean key="testingCheatsEnabled" type="0xcba908e1">true</AnyBoolean>
  
kliknij na podgląd, pokaż obrazek

3.
3.Zapisujemy zmiany w notatniku.
4.Włączamy simsy i wpisujemy kod AllMenus on

I gotowe, mamy więcej opcji w grze i boolprop jest włączony!

Jeżeli masz problem, nie możesz czegoś zrobić wejdź: TUTAJ

A teraz jakie nowe interakcje dochodzą:

  
  
  
  
  
  
  
     
  
  
Moim zdaniem jest to super! XDDD

  
© - Psychickid
P.S Zamówienie dla Meryl, Matta i BananÓwki będę w edicie :) Bo fotki robię.

PAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

EDIT: ZAMÓWIENIA

Mattnagłówek avek o mnie tło
Merylnagłówek avek o mnie tło
BananÓwka: najpierw podaj adres bloga na który będzie zamówienie inaczej ci nie dam.

Szablon ma znajdować się na waszym blogu przynajmniej 5 dni!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »