piątek, 23 lipca 2010

81. Simowe obrazki / Simowe bazy do obrazków / Darmowy nagłówek


Jak sobie w niedzielę siedziałam u kuzynki do trzeciej w nocy było spoko ^^. Szkoda, że nikogo nie było na gg ;< A Syjamka zwiała przez okno czy coś ;dd Ale dała mi kilka teksturek =* Yeah. A Luśkę to można prosić i prosić i nawet nie odpowie -.- No dobra, ja tam zrobiłam obrazki, ale takie inszyje. [z. języka mieszanego, inne.] Można by powiedzieć, że nie simowe. Ale simowie tam są i to moi. Ja i Syjamka chyba zrobimy akcje pt.: „Biorę swoje zdjęcia simów”. Syjamka już wie coś o akcjach ^^. No bo kurde wszyscy się jakoś uparli na tą janitę, a ja chcę widzieć ich zdjęcia a nie jakiejś janity <lol2>. No rozumiem Ewkę bo simsów nie ma, ale naprawdę nie masz startych fotek? Ja tak lubię oglądać simów innych. A tutaj tych janit nasrane ;d Wiem, trochę mnie wzięło na mózg ale jest wporzo ^_^. Więc ja zrobiłam bazy do obrazków, ha! I bierzcie i róbcie co chcecie ^^ 

 

 SIMOWE OBRAZKI /11/
Na czterech obrazkach Melanie Rowling, moja simka <3 Z naszej rodzinki z Żulią. 
Jak bierzesz to kredytujesz, i nic nie zmazujesz ;dd Jak weźmiesz do notki to informować nie trzeba, bo co masz się trudzić ;> Nie wiem czy wam się spodobają, bo są takie inszyje ;d.
  
  
   
  
   
  

 SIMOWE BAZY DO OBRAZKÓW /20/
Baz trochę jest, jakby ktoś nie wiedział co to baza to tłumaczę; możesz ją wziąć i zrobić z niej obrazek ^^. No więc bierzcie, a jak zrobicie obrazek i wstawicie do notki, poinformujcie chętnie zobaczę ;* A jeśli można było to możecie gdzieś wspomnieć, że zdjęcia moje ;P 

  
  
  
  
   
  
  
  
  
  
  

 DARMOWY NAGŁÓWEK/1/
Takie tam brzydactwo, musiałam się go pozbyć. Zrobiłam go z miesiąc temu. Z Brittany Zmrok. Jakby ktoś chciał z płaczącą simką to proszę bardzo <3 Ale poinformuj. Plus tło.
   
 
CYAAAAAA <3
Syjamka <3
Ewka <3
Raspcookie_ <3
Effie <3
Katie <3
Applówka <3 
/kolejność nie ma znaczenia/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »