sobota, 24 lipca 2010

82. Simki do pobrania / Simowe bazy pod ikonki i obrazki


Joł, joł, joł ;)
Kurde, ciągle pada i pada... Niby fajnie bo się ochłodzi i ja lubię deszcz, może z wyjątkiem tego jak muszę wracać do domu w deszczu i wszystkie auta cię ochlapują. Niedługo dam jakiś download. Tylko nie wiem co, więc piszcie w komentarzach a ja znajdę coś fajnego. Ja odcinek szósty i siódmy „Poza Horyzontem”, zrobiłam dawno, ale znowu zmieniłam. Szósty gotowy, a siódmy nie.Bo nie wiem jak mam zrobić pewną scenę, ale nie mogę wam powiedzieć jaką i nikt mi nie pomoże ;< Powiem tak, chcę żeby było widać całą sylwetkę sima, ale jego twarzy nie... I nie wiem jak, nie mam vegasa i nie zrobię jakiejś czarnej chmurki -.-.

 

  MOJE SIMKI DO POBRANIA /5/

Zrobiłam kilka simek, takie jakieś wyszły. No i macie w końcu tą Kim! Możecie pobrać simkę z dwóch stron, wybierzcie z której tam chcecie. Zrobiłam tak, bo niektórym nie działają itp.

 brak obrazka
 brak obrazka 
brak obrazka 
pobierz1 pobierz2

 brak obrazka
pobierz1 pobierz2

 brak obrazka
pobierz1 pobierz2

 
  SIMOWE BAZY POD IKONKI /12/
Tym razem bazy do ikonek.

    
   
   
   

 

  SIMOWE BAZY POD OBRAZKI /10/

I znowu do obrazków, a bierzcie.



  
  
  
  
 

  SUL! SUL!
Żuluś <3
Sandruś <3
Aduhuś <3
Daruś <3
Oluś <3
Ewuś <3
Syjamkuś <3
Katuś <3
Effuś <3
Applówkóś <3
Raspcookuś <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »