poniedziałek, 2 sierpnia 2010

83. Rodzina Jayning


 
(c) Effie <3

HEJOŁ.
 Trochę jakoś nie pisałam, no tydzień chyba ^^. Chciałam dać download a jak zawsze wyszło z resztą. Nie wiem co taka laska sapała, że mam jakieś płatne rzeczy do simsów. A co ją obchodzi czy mam czy nie, hę? I że do onetu zgłosi, że mam płatne rzeczy. Przecież każdy może je mieć, a ja nawet nie mam więc o co problem. Ściągam ze stronki na której są za darmo ;) Więc są darmowe, no nie? Ja nie rozumiem już ludzi, ale spoko. Z resztą w tych simkach akurat nie ma żadnej rzeczy z tej stronki, są podobne.Ostatnio czytałam pierwsze notki bloga zapisane jako szkice, no bo przecież blog ruszył od nowa. I wiecie co ja tam piszę? Że nikt nie komentuje, i że chyba nie podoba wam się to co robię i że zawieszę blog ^^ Ale nie nie poddałam się. I kiedyś miałam na tym blogu ksywkę Myszka a później Vallerin, haha. I są moje pierwsze obrazki i ikonki z photo filtre. Pokażę wam kiedyś, głównie są z Ashley Tisdale, którą zrobiłam sama albo z fotkami z mody z h&m. Hehe ;P Oh, coś na wspomnienia mnie wzięło. I wiecie jaka wasza Luflee jest mądra. Myślała prawie rok jak tu by nowe Miłowo zrobić nie usuwając innych miast, no i tak już chciała zrobić od dawna a zawsze zapominała. Czyli; zrobiłam nowe konto na komputerze, weszłam tam w simsy i w Miłowo, wyszłam, skopiowałam plik z tym miastem, wrzuciłam na dysk, weszłam na moje konto, skopiowałam z dysku, zamieniłam folder ze starym Miłowem na nowy. Ah i grałam Niną i Donem. Zawsze jak gram w simsy to za każdym razem są ze sobą, Kasandra jest z Marzycielem, Dina z Mortim, potem jest w ciąży z nim i nie opiekuje się dzieckiem i zabiera je opieka i zrywa z Mortim i jest z jakimś gościem co ja go tworzę ^^ Hahah! A Morti odnajduje Belle :D Oho. Nie zrobię tak jak Gabi, że córka Diny i Dona porazi oczyma swoją młodszą siostrę, to dla mnie za wiele. Na pewno nie w tej rodzince ^^ Tak w ogóle to mnie Gabi nadchnęła bo znowu przejrzałam jej blog i jak zobaczyłam Dona, Nine i Dine to sobie postanowiłam, muszę zamienić to Miłowo bo już mi się nawet nie chciało ładować ^^ I Weronę też zamieniłam. Bo nie szło wejśc do rodziny Julii Kapulet ;dd Jak ja zobaczyłam tą rodzinkę na fotce, to ja byłam przerażona! Czy ja to zrobiłam? Ogólnie wszystkim zmieniłam rysy twarzy (tak samo w Miłowie -.-) Hermia i Tybalt(?) Czyli rodzeństwo Julii, nie pamiętam czy to dobre imiona^^ Mieli imiona Patrick i Patricia, hahaahahahha ^^ I nie było tego dziadka tylko jakiś Jared, Jason czy coś takiego i jego żona Ashley czy Ashlee ^^ Haahahahaha. Dziwne! U ale się rozpisałam.

 RODZINKA JAYNING
rodzinka jayning(czyt.dżejning)
Tym razem jest to opowieść o Rose, może ją pamiętacie z pierwszej części.

     
Rose i Kamil bardzo się kochają, ale to widać po zdjęciu.
Rose jest zabawna, pełna energii i zawsze gotowa do pracy, chociaż pracy nie ma.
 Kamil jest również przezabawny, wszystkich rozśmiesza i doprowadza do łez. Jest aktorem jak na razie epizdodyczny, wystąpił w produkcji „Poza Horyzontem” pod takim samym imieniem Kamil.

     
 Nieoczekiwanie Rose zaszła w ciąże, oboje tego nie planowali. Ale bardzo się ucieszyli na myśl o swoim pierwszym dziecku. Rose miała gigantyczny brzuszek ^^

     
 Rosalie kupiła chomiczka, ślicznego albinoska imieniem Józiu.

     
 Posiadała też pieska rasy Chiuhauhau. Piesek miał na imię Dipsi i był pełnym energii rozrabiaką.

     
Pewnego dnia Kamil postanowił oświadczyć się Rose, a ta nie kryła szczęścia. Zawsze marzyła o założeniu rodziny, założeniu rodziny z Kamilem.

    
I zaczął się poród w ciepły, wiosenny dzień. Wszystko przebiegło dobrze.

    
 I urodziła się mała, słodka księżniczka, którą rodzice nazwali Paige.

     
Mała była słodka aż do przesady, oczy odziedziczyła po mamie, karnację po tatusiu. A bujne włoski? Chyba po obojgu.

     
 Paige kochała zwierzęta a szczególnie ich pieska z którym miała zażyłą relację.

    
 Mama zaszła w kolejną ciążę i opowiadała bajki Paige. Księżniczka uważnie ich słuchała i wyobrażała sobie ten świat bajek.

   
Paige urosła i bawiła się z Józiem. Uwielbiała się zajmować młodszą siostrą Mią.

   
Nadeszły urodzinki Mii. Wszyscy hucznie świętowali.

   
Paige i Mia, strasznie się ze sobą zżyły.

CYAAAAA <3
Pozdro dla ekipy ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »