sobota, 30 października 2010

90. Co nowego po zmroku?

 
(c)meesims <3
Hijaaa <3
makerena, makerna, łuuu makerana! HA!
Lusik mnie zaraził <33
No jutro Halloween! Tak, z Anią chodzimy. Z resztą nie wiem jescze kto idzie. Ja tam sobie oczy maluję na czarno, usta na czerwono, i włosy pokarbuję. Teraz tak zwykło, bo byłam już czarownicą, diabłem i wampirem zawsze jak łaziliśmy to mówili, ale jesteście przebrani ładnie. Patrz Zdzisiek, mówiły jakieś babcie ^^. I pójdziemy do Hiszpanów i znów dadzą nam 6 dych ^^. W zeszłym roku nam tyle dali w złótówkach! Później się zmieniliśmy i inni poszli ale już nam nie otworzyli -.-. Chyba chcieli nas się pozbyć wtedy ^. Cukierek albo psikus ;pp. Nie wiem co dać w notce, ale coś wymyślę. Siedzę na laptopie bo mój komputer mnie wkurza! Chcę nowego! Przez Katie, bo jak zobaczyłam jej nową notką ta grafika w simsach 3 mnie urzekła, ja mam taką brzydką! A teraz na dodatek po zainstalowaniu aktualizacji mi nie działają -.- Co za ździerwadło!

CO NOWEGO W THE SIMS 3 PO ZMROKU?

NOWE OBIEKTY:
  • Windy, które można umieszczać w domach i wieżowcach.
  • Nowe instrumenty; perkusja, gitara basowa, fortetepian. Każda z nich to nowa umiejętność.
  • Parkiety taneczne.
  • Gra w rzutki.
  • Automaty do gry.
  • Nowe rodzaje parcel; bar do nurkowania, salon wampirów, ekskluzywny salon, klub taneczny, klub basenowy, dyskoteka, bar sportowy, miejsce spotkań, publiczny wodopój.
  • Nowe meble, łączące się kanapy i fotele, jak w TheSims 2: Nocne Życie.
  • Nowe jackuzzi w którym można zmieniać kolor wody.
  • Nowe duże akwarium naścienne, bez ryb ale z pilotem.
  • Nowe ryby; Kissing Gourami, Osady morskie, Trilobity kanalizacyjne.
  • Nowe owady; pająki, termity.
  • Nowy gnom hip-hopowy, BlingaBoo.
  • Nowe metale; stal węglowa,smithsonite (węglan cynku),węglik wolframu, wamprze oko.
  • Klimatyzacja.
  • Fontanna, do umieszczenia w ogrodach, na dachach i pomieszczeniach.
  • Nowe okna, drzwi, drzewa, bramy, kolumny, kominy.
  • Łóżko-ołatrz dla wampirów.
  • Nowe miejsca zamieszkania.
NOWE UMIEJĘTNOŚCI
  • Gra na bębnie, basie, fortepianie.
  • Mixology - tworzenie i serwowanie nowych drinków, możliwa praca jako Mixologist(ale to nie zawód).
  • Nowe przepisy kulinarne na dania i napoje.
NOWE KARIERY
  • Kariera w przemyśle filmowym, posiada dwa kierunki: reżyser i aktor.Są one powiązane z jakimiś ciekawymi interakcjami w mieście. Forma niektórych zadań w karierze filmowej podobna jest do zadań lekarza z TS3 Kariera. Czasem sim może pracować jako reżyser lub aktor poza studiem filmowym.
  • "Teen Celebryty" - praca w niepełnym wymiarze czasu, dostępna tylko dla dzieci celebrytów.
NOWE FUNKCJE CAS
  • Suwak piersi dla kobiet, suwak mięśni dla obu płci (cechy budowy działa narzucone są genetycznie).
  • Nowe ubrania, fryzury, twarze z zarostem, nowe tatuaże.
  • Możliwość wybrania dowolnego pragnienia życiowego, bezwzględu na cechy charakteru.
  • Nowe cele życiowe; Mistrz Miksologii, Multiinstrumentalista, Super Popularny.
  • Nowa nagroda życiowa; Zawsze na liście (17,500 pkt) - zawsze na liście zaproszonych gości do klubów, barów itd.
ZESPOŁY MUZYCZNE
  • Żeby założyć zespół, trzeba opanować grę na jakimś instrumencie, na poziomie podstawowym, zaprzyjaźnić się z Simami grającymi na innych instrumentach i zaprosić ich do zespołu. Szefem jest zawsze założyciel. Decyduje on o działaniach zespołu, koncertach, próbach, zwalnia i angażuje członków itp.
  • Komercyjny zespół, regularnie grający, może liczyć 4 członków.
  • Kariera muzyka jest najlepszą karierą do osiągnięcia popularności. Koncertowanie pozwala zarabiać pieniądze i jest świetną drogą do gwiazdorstwa.
  • Zarabiać i piąć się po szczeblach kariery, mogą zespoły, ale również pojedynczy Simowie, którzy mogą zarabiać jako jednoosobowe zespoły, grać dla napiwków (np. w parku, w metrze) albo uczyć w szkole.
  • Powstało nowe pragnienie życiowe, „człowiek orkiestra”, czyli jednoosobowy zespół.
    Aby spełnić to pragnienie, trzeba perfekcyjnie opanować wszystkie instrumenty dostępne w grze.
  • Zespoły otrzymują propozycje występów w różnych miejscach – może to być bar, klub, lokal Wampirów, stadion, salon VIP-ów. Muzycy muszą sami dobrać repertuar do miejsca i rodzaju klienteli.
  • Repertuar zespołu zależy od poziomu umiejętności muzyków. Zespoły mogą grać jazz, rocka oraz bluesa.
  • Większość lokali w mieście ma już swoje sceny, na których mogą występować Simowie.
    Można też wybudować samodzielnie scenę o dowolnych rozmiarach. Dostępne są też urządzenia pozwalające na uzyskanie efektów specjalnych. (baniek dymu, śniegu, są też rzutniki, światła, stroboskopy). Efekty można konfigurować samemu, albo zdać się na sterowanie automatyczne.
MUZYKA
  • Nowe gatunki muzyczne; rock indysjki oraz hip-hop.
SZCZEGÓŁY BYTU GWIAZDY
  • Sim może przesłuchiwać innych po okolicy.
  • Sim może promować się.
  • Oraz Sim, może zarabiać pieniądze za schmoozing.
NOWE INTERAKCJE
  • "Zrób ruch"
  • Rozmowa i picie napojów w pozycji siedzącej.
  • Interakcje "Wolny taniec".
  • Telefoniczne umawianie się ze znajomymi "na mieście".
NOWE CECHY
  • Nieśmiały
  • Urodzona gwiazda
  • Znaki zodiaku, nie zależą od osobowości.
NOWE MIEJSCA DO WOOHOO
  • Jackuzzi.
  • Winda.
WAMPIRY
  • Aktywne wampiry mają nad głową znak nietoperza.
  • Wampiry starzeją się, ale bardzo powoli. Pozostają młodzieżą a potem dorosłymi bardzo, bardzo długo.
  • Słońce nie zabija wampirów, ale doznają oparzeń i muszą życ bez swoich mocy, do czasu wyleczenia pęcherzy. Mogą wyjść na słońce, ale na własne ryzyko.
  • Poczucie głodu zostaje zastąpione na poczucie pragnienia.
  • Wampir może umrzeń z pragnienia (nowy rodzaj śmierci i nowy kolor ducha).
  • Plasma Pack to nowa przekąska do zaspokojenia pragnienia wampirów, jest czerwona. Można ją kupić w szpitalu.
  • Nasiona bloodfruit można kupić w spożywczym.
  • Jak stań się wampirem? Trzeba znaleźć wampira, zaprzyjaźnić się z nimi i przekonać go, aby przeniósł delikwenta do klanu wampirów. Ukryty bar wampirów jest dobrym do tego celu miejscem...
  • Wampirzy bar jest bardzo mroczny urządzony w tonacjach czarno-czerwonych.
  • Wampiryzm przenoszony jest genetycznie, nie istnieje gatunek pół-wampira. Albo jest się wampirem, albo nie.
  • Wampirze dzieci, normalnie chodzą do szkoły. Ale muszą się śpieszyć podczas porusznia się w świetle słonecznym.
  • Wampiry mają skórę szczególnego rodzaju - nieziemską, lekko bladą.
  • Wampiry śpią, ale nie w trumnach tylko w specjalnych łóżkach i ołtarzach dla wampira.
  • Istnieje lekarstwo na wampiryzm, w postaci napoju.
  • Właściwa pora dla wampirów to noc. Wtedy wampiry są najsilniejsze. Szybko się uczą itp.
  • Wampiry cechują unikalne zachowania, różniące się od zachowań Simów. Mogą czytać w myślach, rozpoznawać cechy innych Simów, wymuszać myślenie o sobie (co ułatwia flirtowanie i zdobywanie krwi).
  • Ulubionym ich daniem jest krew.
  • Wampiry można tworzyć w CAS.
  • W trybie wampirzego polowania „podświetlone” są wszystkie potencjalne ofiary najbardziej odpowiednie („smakowite”) dla danego Wampira. On sam posiada moodlet „łowca”, a jego cel, negatywny moodlet „ofiara”.- i czuje się „nawiedzony”.
  • Wampiry nie atakują Simów, ale mogą zaprzyjaźnić się z nimi i przekonać do oddania osocza. Osocze można również zakupić w szpitalu. Są też owoce, których sok zastępuje realne osocze. Taki wampirzy wegetarianizm.
  • Istnieją różne rodzaje wampirzych ukąszeń. Jest to uzależnione od stopnia zażyłości Wampira i ofiary (w TS3, pomiędzy Wampirem i ofiarą, musi istnieć pewien stopień zażyłości, związku, żeby Wampir mógł żywić się jej krwią). Przy niskim stopniu zażyłości, ukąszenie nastąpi w nadgarstek, przy wysokim - w szyję .
    Jeszcze innym rodzajem jest „ukąszenie transformacji” - zamieniające Sima w Wampira.
    Odbywa się to na prośbę zainteresowanego Sima, za obopólna akceptacją. W momencie trans-ukąszenia pojawiają się wokół Sima efekty specjalne – czerwony dym, latające nietoperze, a on sam traci dobre samopoczucie, pojawiają się nudności. Pełna transformacja nie jest natychmiastowa, trwa kilka dni.
SĄSIEDZTWO
  • Nazwa dzielnicy to Bridgport.
  • Miasto Bridgeport jest nowym otoczeniem.
  • "Bridgeport" to miasto położone na wyspie na którą prowadzą liczne mosty. Nie jest ono specjalnie wielkie, za to mocno zurbanizowane.
  • W Bridgeport jest 50 parceli publicznych i 23 parcele zamieszkalne.
  • Bridgeport zamieszkuje: ok. 30-40 simów - 19 rodzin, 2 rodziny wampirów, 14 singli, 16 wampirów, 7 wampirów-singli oraz 15 gwiazd.
  • Podziemny, system transportowy metro (Rabbit-hole).
  • Transport jest darmowy, ale można paść ofiarą napadu w metrze.
  • Istnieje kilka podziemnych tuneli w okolicy.
  • Można kupić apartamenty jedno lub dwu piętrowe.
NOWE MOŻLIWOŚCI I NARZĘDZIA TYPU BUDOWY
  • Baseny na każdym piętrze.
  • Baseny okrągłe i zaokrąglone.
  • Półścianki.
  • Narzędzie budowy fontan.
  • Nowy kod na dostosywanie budynku.
  • Przemieszczanie obrazów na ścianach w górę i dół.
  • Skorupa budynku.
  • Apartamenty znajdują się na rozszerzeniu powłoki (tak jak świątynie w World Adventures). To duże modele, z określonymi piętrami, gdzie mogą być budowane i urządzane mieszkania.
  • W wysokich budynkach można będzie mieszkać . Jeśli ma się wystarczająco Simoleons można kupić sobie ten przepych.
NOWE BUDYNKI
  • Nowy wygląd; Ratusz, Centrum, Stadion, Art Gallery, Kino, SPA, sklep, baza wojskowa.
  • Nowe buduwle miejskie; Studio filmowe, różne bary i kluby, stacje metra, nowe parki.
RÓŻNE
  • Kolorowe punkty w podglądzie okolicy wskazują gdzie można się zabawić.
  • Nowe animacje tańca - Simowie mogą tańczyć na stołach!
  • Interakcje romantyczne, oraz interakcje w grupie.
  • Nowe animacje „posiłku” w zależności od wampira stopnia relacji z nim.
  • Pewne drinki powodują poprawę nastroju Simów, inne przyspieszają naukę.
  • „Po zmroku” zawiera wiele nowych rodzin, w tym rodziny wampirów.
  • Nowe okazje i pragnienia.
  • Mobilna gastronomia.
  • Strefy dla VIP-ów posiadają podwyższony komfort wyposażenia i obsługi – super jakość!
  • Można dodać nowe elementy "Downtown" do istniejących dzielnic (Twinbrook. Riverview itp.)
  • Można zaimportować Simy za pomocą Edycji Miasta, jeśli chce się zachować te same rodziny.
  • Nie ma hoteli. Trzeba żyć w nowym otoczeniu, a nie tylko odwiedzać.
  • Można tworzyć grupy (również o relacjach romantycznych).
  • Bramkarzy w lokalach można „omijać” - skradając się, za pomocą łapówki, lub bycia osobistością (nie koniecznie na prawdę).
  • Miej oko na swoje ubrania, gdy bierzesz kąpiel w jacuzzi gdzieś w mieście - mogą one zostać ukradzione! Gdy tak się stanie, sim będzie musiał wrócić do domu w samym ręczniku...
  • Nowe wspaniałe refleksy światła na powierzchni wody. Świetnie wyglądają zwłaszcza w Chinach i Egipcie - wspaniałe. Wyłącznik "odbić" został zmieniony na suwak ustalający jakość "odbić"
  • Uliczna sygnalizacja świetlna to jest obiekt dekoracyjny.
  • Co noc w mieście pojawiają się tak zwane "hotspoty” – gorące miejsca, czyli lokale (bary, kluby) danej nocy najpopularniejsze, najbardziej oblegane, z najlepszym towarzystwem i zabawą. Sim musi odszukać taki „gorący” danej nocy, bar / klub, (mapa miasta, gazeta) w którym trwa szampańska zabawa, goście tańczą na parkietach i na stołach, wśród poprzewracanych butelek.
  • Kiedy Sim jest popularny, paparazzi może mu zrobić niechciane zdjęcie a Sim, może go podać do sądu. gwiazdy i celebryci są regularnie nękani przez fanów i śledzących ich paparazzich przed którymi często muszą, po prostu, uciekać. Paparazzi stanowią spory problem, gdyż ujawnią natychmiast każdy skandal, co jest zagrożeniem dla statusu bohaterów takowego i ich życia prywatnego.
UFFFFFF.
Ale się napisałam.
Źródła: TU I TU




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »