piątek, 2 września 2011

120. Download; Ikony

 
  
znasz zasady?

To znowu ja, hurraaa :D No więc plan mamy jeszcze inny, pff. I mieliśmy dzisiaj fizykę i zamiast takie kartkówki z czegoś tam, to nam test diagnozujący zrobiła z 1 klasy, musimy mieć z każdego przedmiotu i na ocenę. Ale inni nauczyciele zapowiedzieli, a ta. Pff, ale szczerze? Nienawidzę fizyki a wszystko praktycznie pamiętałam z zeszłego roku, musi dobrze uczyć.  Ogólnie chciałam kupić białe conversy, to kurde w sklepie nie mieli rozmiaru, bo na zimę nie zamawiają tylko na wiosnę i lato i wszystko wysprzedali, pfff. Chciałam do Bydgoszczy jechać, bo wuja jeździ co niedzielę i się z ojcem zabrać z nimi, ale on ma 2 miejsca w aucie. A jechało by nas czterech, fuck. To gdzie kupię? Na pewno nie na necie, bo zły rozmiar kupię i co, różnie wypadają... Bliżej mam do Poznania jak coś, ale mama nie ma kasy na paliwo :| A ja MUSZĘ je mieć. I koniec kropka, bo dopiero do Pzn pojadę na zimę, to wtedy ich nie kupię... Chcę jeszcze tą jesienią nosić. Ogólnie jakoś smutno w szkole, bez tych trzecioklasistów poprzednich, zawsze były jakieś jaja cuś, ale życie :c Pierwszaki jacyś mali, a my do nich kici kici. Siedzimy w głównym punkcie na przerwach, siedzieli tam trzecioklasiści, hahaha :D Teraz ich nie ma? Nie mogę się kłócić z nimi, dzielić żarciem i nawet powiedzieć cześć :c A ci obecni trzecioklasiści to cichacze jakich mało :/ Eh. A wam chyba nie mówiłam, że przez te wakacje obejrzałam 4 sezony Plotkary i czekam na 5! I oglądam Pretty Little Liars, boski jest taki o 5 dziewczynach, które urządziły nocowanie w stodole, i jedna zniknęła i okazało się, że nie żyje i one dostają wiadomości od A. z sekretami, które znała tylko ta zmarła. Wgl, przerażający jest czasem :D

IKONY 
A właściwie pseudo ikony, dodałam tylko akcję. Można tak dodawać na bloga, lub coś sobie dodać. Ale pamiętać o kredytowaniu. 

    
    
    
    
    

DOWNLOAD, UBRANIA DAMSKIE DO THE SIMS 2
Miniaturki sama robiłam, więc proszę nie kopiować! 

Jeżeli chcecie pobrać całość kliknijcie na ten tekst.
/meshe należy pobrać osobno/

  

  
pobierz mesh

  
pobierz mesh
musicie być zalogowani na tsr

  

  
pobierz mesh

  
pobierz mesh

  
pobierz mesh

  
pobierz mesh
musisz być zalogowany na tsr

  
pobierz mesh
musisz być zalogowany na tsr

  
pobierz mesh

  

  

  
pobierz mesh
musisz być zalogowany na tsr

  

  

  

  

  

  

  

  
pobierz mesh

  
pobierz mesh

  
pobierz mesh

  
pobierz mesh
musisz być zalogowany na tsr

  
pobierz mesh
trzeba być zalogowanym na mts

  
pobierz mesh

  

  
pobierz mesh

  
pobierz mesh

  
download mesh

  
download mesh
musisz być zalogowany na tsr

  

  

  

  

  

  

  

  

  
xoxo

1 komentarz:

Szablon wykonany przez Tyler
« »